Pages Menu
Categories Menu

jakie pustaki na budynek gospodarczy

jakie pustaki na budynek gospodarczy

4 rodzaje żywności nie należy jeść przed można spać w nocy

W zależności od tego, jaki dzień trzeba było, może nadal być trochę głodni, tuż przed pójściem do łóżka. Jednak nie jest to sprytny sposób na przekąskę, a nie tak inteligentny sposób na przekąskę przed uśpione.

Wybór złego przekąski / żywność może przerwać swoje normalne snu oprócz pakowania na wielu pustych kalorii.

Sprawdź następujące 4 rodzaje produktów, które należy unikać spożywania przed snem i dlaczego nie jest to dobry pomysł, aby je jeść.

1. Pokarmy bogate w węglowodany i cukier

Unikaj żywności, które są bogate w węglowodany i cukier, takich jak ciastka, ciasto, ciasta, a nawet krakersy przed pójściem spać. Innymi słowy, należy powstrzymać się od jedzenia żywności wykonane z pszenicy lub mąki. Te rodzaje żywności będzie skok poziomu cukru we krwi i powodować swój poziom energii, aby zwiększyć, a następnie awarii, które mogą przeszkodzić w regularny cykl snu.

Jeśli koniecznie musi mieć małą przekąskę uspokoić głód, zjedz zdrowy owoc jak jabłko zamiast.

2. Trzymaj się z dala od wszystkiego, co znajduje się na ostro

Przyprawy są z natury dobre dla Ciebie na wiele sposobów, ale jedząc je w nocy w postaci pikantnych potraw nie jest jednym z nich.

Pikantne produkty spożywcze zawierają substancje chemiczne, które mogą przyspieszyć swoje zmysły, co sprawia, że ??trudno jest zasnąć. Nie tylko, że pokarmy, które są ostre i pikantny może dać rozstrój żołądka też.

3. Unikaj wszystkiego, co jest albo tłuste, tłusta, albo tłuszczowe

Ciężkie, tłuste, tłuste pokarmy spożywane przed snem zrobić swoją pracę żołądka dodatkowy dysk aby je strawić. Również następnego ranka prawdopodobnie będziesz czuć się słaby i ospały – jakby masz kaca „żywność”.

Staraj się unikać spożywania pokarmów, takich jak lody, orzechy, dodatkowych kiepskie żywności i wszelkiego rodzaju fast food przed snem.

4. Pokarmy bogate w białko

Podobne do tłustych, spożywanie żywności wysokiej białka, takie jak czerwone mięso będzie siedzieć jak cegła w brzuchu większość nocy. To sprawi, że trudniej zasnąć próbując skutecznie strawić wszystko, co mięso. Chociaż czerwone mięso jest największym i najgorszym winowajcą, ogromne ilości wieprzowiny lub kurczaka będą miały podobny wynik na układ trawienny, jak również.

Jeśli trzeba coś zjeść, zdecydować się na mniejszych porcji chudego białka, takich jak szynka w plasterkach deli lub indyka lub małym pojemniku jogurtu lub twarogu o niskiej zawartości tłuszczu.

Mają wiotki brzuch, który nie odejdzie bez względu na to ile masz diety i ćwiczeń? Uzyskaj porady naszego eksperta na UrbaneWomen i rozpocząć utraty wagi skutecznie w rekordowo krótkim czasie, aby pasowały do ??tej sukni zostałeś podziwiając na wieki!

– autor artykułu